FileZilla Hataları ve Çözümleri

FileZilla hataları olan İndir , Aktarım kuyruğuna ekle, Hata: Kritik hata Hata: Sunucuyla bağlantı kurulamıyor hataları FileZilla programında sık sık karşılan hatalardır. FileZilla Programı, site yöneticileri için yardımcı ve olmazsa olmaz programlardan bir tanesidir. Kullanımı kolay, siteye dosya aktarımı, siteden bilgisayara dosya indirme ve site içinde bulunan dosyaları doğrudan düzenleme olanağı sağlamaktadır.

FileZilla hataları na rağmen kullanımı kolay olan FileZilla programını ilk kullanıma hazırlamak için zaman zaman güçlükler çekilmekte ve gerek sunucudan gerekse bilgisayarımızın işletim sisteminden hatalarla karşılaşılmaktadır.


Sunucunuzun paneline giriş yapmış olduğunuz kullanıcı adı ve parola filezilla programını kullanmak için yeterlidir. Sunucu olarak genelde ftp.siteadı.com olarak giriş yapabilirsiniz. Kapı yazan yeri boş bırakabilirsiniz veya sunucunuzun FTP Accounts bölümünden FileZilla programına girmeniz gereken bilgilere ulaşabilirsiniz.


Bütün isim ve şifreleri tam olarak girmenize rağmen FileZilla ile site dosyalarınıza erişemiyorsanız mutlaka sunucunuzla görüşmeniz gereklidir. Çünkü günümüzde FileZilla programını desteklemeyen sunucu bulunmamaktadır.


FileZilla ile site dosyalarınıza erişim sağladınız fakat İndir ve Aktarım kuyruğuna ekle seçenekleri aktif değilse veya işlem yapamıyorsanız Filezilla programının sol kısmında bulunan Yerel Site bölümünde bilgisayarım yerine C:\ , D:\ veya masaüstünüzü seçtiğiniz takdirde probleminizin çözüldüğünü görecekseniz. İndir ve Aktarım kuyruğuna ekle seçenekleri ile ilgili bütün bunları yapmanıza rağmen her hangi bir çözüme ulaşamadıysanız bilgisayarınızı yeniden başlatıp, bilgisayarınızın tarama verilerini temizleyerek işlemleri tekrar deneyiniz.


FileZilla ile site dosyalarınıza erişim sağladınız, İndir ve Aktarım kuyruğuna ekle seçenekleri de aktif fakat İndirme işlemi yapmaya çalıştığınızda veya dosyalarınızı düzenlemeye çalıştığınızda “ Hata: Kritik hata Hata: Sunucuyla bağlantı kurulamıyor ” hatasını alıyorsunuz. Bunun çözümü için de sunucunuza giriş yaptığınız şifrenizi güncelleyiniz ve Filezilla programına güncellemiş olduğunuz şifreyle giriş yapınız. Adımları doğru olarak uyguladığınızda problemlerinizin çözülmüş olduğunu göreceksiniz. “ Hata: Kritik hata Hata: Sunucuyla bağlantı kurulamıyor ” seçenekleri ile ilgili bütün bunları yapmanıza rağmen her hangi bir çözüme ulaşamadıysanız bilgisayarınızı yeniden başlatıp, bilgisayarınızın tarama verilerini temizleyerek işlemleri tekrar deneyiniz.


FileZilla hataları için görüş ve önerilerinizi bekliyoruz.

Yorumlar

  1. Dostum teşekkürler gerçekten şu indirme olayında çok sinir olmuştum indir butonu aktif olmuyordu hep madem olay çok basitmiş tekrar teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Web sitemi aktarırken kullandım. Çok teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  3. Filezilla xp ye kuramıyorum lütfen yardım edinn Geçerli win32 uygulaması değil diyor

    YanıtlaSil
  4. Filezilla uygulamasını işletim sisteminize uygun şekilde yeniden indirin ve yüklemeyi deneyin.

    YanıtlaSil
  5. benim sorunum dosya aktarırken kritik dosya aktarım hatası veriyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  6. Sitede anlatılanları uyguladınız mı?

    YanıtlaSil
  7. Filezilla programını yıllardır kullanıyorum.
    son zamanlarda
    dosyaların bir kısmını atıyor bir kısmında bu hatayı veriyor.
    "kritik hata: sunucuya bağlantı kurulamıyor"
    sürekli deneye deneye atmaya çalışıyorum.
    bilgisayarı yeniden başlatma, verileri temizleme, ftp kullanıcı adını ve şifresini yeniden düzenlme, yeni bir filezilla programı indirip deneme, internet sağlayıcıyı arayıp arıza bildirme, hosting firması (dreamhost) ile görüşme
    bunları yaptım
    son bilgisayarı formatlama kaldı.
    Bir şey değişeceğini sanmıyorum ama formatta atacam.

    YanıtlaSil
  8. 20 Saniye Boyunca İşlem Yapılmadıgından Baglantı Kesildi Sunucuyla Baglantı Kurulamıyor... HATASI VERİYOR ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de Aynı hatayı veriyor dostum lütfen biri çare bulsun buna

      Sil

Yorum Gönder